söndag 17 maj 2009

Hemma igen

Nu är vi hemkomna från Turkland och vi har haft en kanon vecka. Soligt, lagom varmt och gott sällskap. T tyckte inte att flygplanet var så kultill att börja med men när det väl lyfte gick det hur bra som helst. Nackdelen med resmålet är att alla tror att "dina barn är mina barn". Alla skulle ta på T, lyfta upp, puss och gosa med henne. Vi hade full sjå att få dem att förstå att hon blev rädd och att man inte har en cigarett i munnen när man lyfter upp små barn. Annars har vi solat och badat och bara njutit av vår första semester som familj. Helt underbart, tack S och E för att vi fick följa med!!!

Nu i helgen jobbar jag och det är riktigt lugnt, helt dött faktiskt och skittrist att jobba när det inte händer ett smack. Vi lurar på om vi ska ta en tur till S-svall på torsdag men vi får se hur det blir, skulle vilja gå på Ohlssons och köpa en massa tyg, när jag nu ska hinna sy nåt vet jag ej men tyger kan man inte få för mkt av. Största orsaken till att vi vill till Klyktattarland är att en av mina allra bästaste vänner bor där med sin underbara lilla dotter och vi träffas på tok för sällan. Trots att det inte ens är 20 mil så blir det aldrig av att man sätter sig i bilen och far dit. Men förhoppningsvis blir det på torsdag, om dom inte har kommit på nåt annat att göra istället.

Nu ska jag ta hand om mina gäster....


"Den vackraste stunden i livet var den när du kom"

Inga kommentarer: