tisdag 28 oktober 2008

inte en lugn stund.

Sitter och tittar på Ugly Betty och bloggar lite under tiden, har varit och jobbat hela tre timmar så nu är jag helt slut. Fick hoppa in lite i köket och hjälpa dem att komma ikapp lite. Fick veta idag att jag får börja på Aditro på måndag om jag vill men problemet är att jag tagit på mig måndag fm på hotellet. Måste hitta nån som vill jobba istället för mig. Känns surt om jag måste vänta med att börja en vecka till bara för att jag har jobb en dag. Hoppas det löser sig iaf.

Idag har min äldsta syster varit här med viverlvindarna sina och oj oj oj vad man har att vänta sig... jag har alltid sagt att jag vill ha många barn men jag börjar tveka. Dom är helt underbara barn och jag älskar dem sjukt mycket men det är verkligen full fart och inte en lugn stund.

Jag och T tänkte gå på öppna på torsdag men nu fick jag höra att det inte ens är öppet då. Det är ju lov den här veckan och det påverkar tydligen öppna förskolan oxå.

Nu blir det bingen för mig, har fått tre nummer av Ottobre med posten så nu den här stunden är helig. Ska upp 05:45 i morrn så man måste ju sova snart oxå.


"Den vackraste stunden i livet var den när du kom"

Inga kommentarer: