torsdag 6 november 2008

nytt jobb

Oj oj oj vad länge sen det var jag skrev. Ja det har varit lite mycket nu om man säger så. Det blev iaf så att jag började på det nya jobbet i måndags så nu är det fullt upp med utbildning och korvstoppning. Jag är helt snurrig i huvudet varje dag när jag kommer hem så jag kan inte ens tänka klart. Det känns rätt kul men samtidigt känns det som mammaledigheten har gjort mig för dum så jag inte kommer att klara av det här. Men man måste vara positiv och tänka att det kommer att gå galant.

T går ju fulla dar på dagis nu, eller ja nästan. Farmor hämtar henne vid 15 så hon får va där och ha det lite lugnt och skönt. Men i morgon ska hon va till strax efter 17 på dagis spå vi får väl se hur det går.

Nu ska jag gå och njuta av en varm dusch för både varmvattnet och värmen har varit avstängd i tre dar här så det har varit skitkallt och det gjorde riktigt ont i hjärnan i går morse när jag skulle trotsa kallvattnet och tvätta håret ändå men det kan jag säga att jag inte gör om igen. Fy fasen vad det smärtade, föda barn piece of cake men det där, aj aj aj.

ha de gött

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom"

Inga kommentarer: